Ge en gåva

Rönninge Missionsförsamling bedriver sin verksamhet i Skogsängskyrkan. Församlingens arbete och ekonomi bygger till väsentlig del på frivilliga arbetsinsatser och gåvor.

Alla gåvor, stora som små, är välkomna och viktiga för att vi ska kunna bedriva vår verksamhet.

Det finns flera olika möjligheter att ge till församlingen. Bland nedanstående alternativ kan du välja det som passar bäst för dig.

Via Bankgiro
Sätt in pengar på vårt bankgirokonto 593-4955

Swish
Ge en gåva via församlingens Swishnummer 123 275 72 43 eller enklare använd QR-koden.

Bankkonto, direktöverföring
Vill du ge en regelbunden gåva, t.ex. varje månad, är det enkelt att ordna en stående överföring från din bank till församlingens bankkonto. Kontakta församlingens kassör för information.

Kortbetalning
I kyrkan finns möjlighet att betala med kort i samband med gudstjänst eller annan samling.

Kyrkoavgift
Med kyrkoavgiften går 1 % av din inkomst till stöd för den församling du väljer och ger samtidigt hjälp till församlingsutveckling i Equmeniakyrkan. Vårt församlingsnummmer är 2635.  Anmälan och information

Tack för Din gåva till verksamheten i Skogsängskyrkan!